Promocja wiedzy na temat inżynierii biomedycznej w społeczeństwie

Projekt kierowany do osób z pasją dziennikarską. Celem jest opracowanie możliwych scenariuszy promocji inżynierii biomedycznej i wyjaśnienia jej roli w społeczeństwie (np. filmy na YouTube, prelekcje  w szkołach, opracowania internetowe do publikacji na stronie http://www.inzynieria-biomedyczna.pwr.edu.pl/, opracowania informacji w formie umożliwiającej zrozumienie szerszemu ogółowi społeczeństwa).  Opracowanie raportów w formie publikacji popularyzujących naukę w czasopiśmie Inżynieria Biomedyczna http://www.inzynieria-biomedyczna.com/

 

Opiekun projektu
prof. n. tech. dr hab. n. fiz. inż. lek. med. Halina Podbielska, prof. zw.

Zaszufladkowano do kategorii projekt

Medycyna „anti-aging” czyli jak inżynieria biomedyczna zapobiega starzeniu się

Celem projektu jest przeanalizowanie dostępnej aparatury na rynku usług medycyny estetycznej. Przeprowadzenie wywiadów w różnych środowiskach. Analiza dostępnych usług w danym regionie. Opracowanie raportu w formie do publikacji w czasopiśmie Inżynieria Biomedyczna http://www.inzynieria-biomedyczna.com/

Opiekun projektu
prof. n. tech. dr hab. n. fiz. inż. lek. med. Halina Podbielska, prof. zw.

Zaszufladkowano do kategorii projekt

Aplikacje mobilne na smartfony do pomiarów biomedycznych

Celem projektu jest przeanalizowanie dostępnych aplikacji mobilnych z zakresu inżynierii biomedycznej (np. pomiary wad postawy, pomiary tętna, EKG itp.).

Napisanie instrukcji umożliwiającej instalację aplikacji na smartfonie i wykonanie badań osobom bez wykształcenia w zakresie inżynierii biomedycznej. Przeprowadzenie badań i analiza wyników. Opracowanie raportu w formie do publikacji w czasopiśmie Inżynieria Biomedyczna http://www.inzynieria-biomedyczna.com/

Opiekun projektu
prof. n. tech. dr hab. n. fiz. inż. lek. med. Halina Podbielska, prof. zw.

Zaszufladkowano do kategorii projekt

Projekt, konstrukcja i analiza stanowiska pomiarowego do badania właściwości optycznych tkanek

Pomiar wartości U lub I na fotodziodzie w zależności od długości fali generowanej przez LED, w zależności od obecności różnych tkanek oraz w zależności od odległości źródła promieniowania. Opracowanie instrukcji do ćwiczenia i przykładowego raportu z badań. Samodzielne wykonanie układu: LED z regulowanym zasilaczem, fotodioda, zakup i dobór odpowiednich mierników.

Opiekun projektu
dr hab. inż. Agnieszka Ulatowska-Jarża

Zaszufladkowano do kategorii projekt